viernes, 22 de mayo de 2009

2. Debat

Al llarg d’uns quants dies hem desenvolupat un debat al voltant d’un petit fragment de la pel·lícula "La classe". A partir d’unes determinades preguntes formulades per la consultora, el debat ha pres forma i s’han tractat temes molt interessants.
El debat ens ha aportat la possibilitat de relacionar els aspectes teòrics treballats a l’assignatura amb un cas pràctic i de plena actualitat. A més, hem hagut de fer un intens i bon seguiment a les diverses aportacions dels companys i companyes, ja que si et despistaves acabaves perdent el fil de la conversa. Finalment, penso que ens ha facilitat conèixer-nos entre nosaltres, hem pogut, els alumnes que cursem la mateixa assignatura, compartir diverses opinions, punts de vista, pensaments, sentiments, etc.
Considero que el procés d’aprenentatge que hem dut a terme al llarg del debat ha mirat d’aconseguir, i ho ha fet, un aprenentatge significatiu. Les diferents preguntes plantejades ens han permès treure conclusions del procés d’ensenyament - aprenentatge. L’argumentació de les diverses preguntes m’ha suposat una tasca molt productiva i enriquidora a nivell personal i professional, ja que:
Per una banda, ha estat una activitat molt dinàmica i enriquidora.
Per l’altra banda, considero que s’ha produït un canvi conceptual força notori ja que he passat del desconeixement al coneixement significatiu de la matèria. Finalment, només queda destacar que el debat ha sigut un mitjà immillorable per poder intercanviar coneixements amb els companys i companyes i, a més, m’ha ofert un ventall molt extens de pensaments, concepcions, recursos i procediments que abans eren desconeguts per a mi i, segurament, també per a ells.

No hay comentarios:

Publicar un comentario